неделя, 5 юли 2009 г.

Село Бреница

В село Бреница
С вино карат воденица,
Животът там е същински рай.

О, Марияна, о моя малка Марияна,
аз ще те чакам чак до зори.

Мъжете там са вечно пияни,
А пък жените - лозя небрани.

О, Марияна, о моя малка Марияна,
аз ще те чакам чак до зори.

Децата там са ангели небесни,
А пък бащите са неизвестни.

О, Марияна, о моя малка Марияна,
аз ще те чакам чак до зори.

Да бях аз щъркел
Или друга пойна птица,
Гнездо бих свил аз в село бреница.

О, Марияна, о моя малка Марияна,
аз ще те чакам чак до зори.

Всяка вечер
Щом луната се покаже,
Всеки гледа да намаже от чуждо гадже.

О, Марияна, о моя малка Марияна,
аз ще те чакам чак до зори.

Всяка вечер
Щом луната се закиска,
Всеки гледа да натиска кого си иска.

О, Марияна, о моя малка Марияна,
аз ще те чакам чак до зори.

Няма коментари:

Публикуване на коментар