неделя, 5 юли 2009 г.

Земи огин, запали ме

Цела Битола прошетах,
като тебе моме не найдох.

Земи огин, запали ме, направи ме пепел,
да не одам, мило либе, подир тебе.
Земи огин, запали ме, направи ме пепел,
да не гледам, мило либе, по тебе.

Очите ти черешови,
снагата ти елова.

Земи огин, запали ме, направи ме пепел,
да не одам, мило либе, подир тебе.
Земи огин, запали ме, направи ме пепел,
да не гледам, мило либе, по тебе.

Вегите ти гайтанови,
лицето ти ясно солнце.

Земи огин, запали ме, направи ме пепел,
да не одам, мило либе, подир тебе.
Земи огин, запали ме, направи ме пепел,
да не гледам, мило либе, по тебе.

Още ли мома ке одиш,
Още ли свето ке гориш.

Земи огин, запали ме, направи ме пепел,
да не одам, мило либе, подир тебе;
Земи огин, запали ме, направи ме пепел,
да не гледам, мило либе, по тебе.

Няма коментари:

Публикуване на коментар